Friday, April 23, 2010

Finally

Morning peeps...

Semalam kan saya ada post entry regards cik nah punya birthday gift. Ni sambungan nya..
So after Mr. K jemput saya dari ZICO, maka kami pun gerak ke Mid Valley. The first watch boutique yang kami tuju ialah TISSOT..(iye..Mr. K telah menggunakan kuasa veto nya untuk membuat decision).
So belek punya belek, takde design yang berkenan dan harga di dalam budget kami. Kalau ada yang berkenan pun, harganya sangat mahal. Over our budget.

Then, kami pergi ke few lagi watch boutique, tapi discount yang kami dapat only 20% saja. Ada juga survey brand lain tapi hati Mr. K dah nekad untuk beli kan cik nah brand TISSOT.sigh.
Setelah bermusyawarah, kami...owh yar kami pergi berlima semalam, saya, Mr.K, Ayiep, Mat Kool and Shima bergerak ke Ampang Park pulak sebab saya dan Mr.K pernah shopping jam di sana. We reached there about 8.30 pm and lucky me coz aunty kedai jam tu still recognise us (mau nya tak kenal bulan lepas baru datang beli kat dia).
So after belek few watch, kami telah sehati berdansa memilih jam TISSOT dan diskaun yang diberi sangat memuaskan hati. Bak kata Mr. K semalam "cheap & good".

After selesai bayar, isi borang warranty sume2 tu, baru perut rasa lapar. Then we had our dinner at Cosy Place at Ampang Park juga.

Malam ni kami sekeluarga akan balik ke PD to celebrate cik nah birthday and spend our weekend there.

Happy weekend guys.

p/s : will upload the pixs later.

No comments: