Wednesday, April 28, 2010

Eeeuuwwww..

Ini entry jijik lagi keji untuk pak cik kat opis saya ni.
Lets call him pak cik spek (sebab dia pakai spek maha tebal).
Actually, he is a personal driver for one of the partner kat sini.
If bos dia tak pergi mana-mana meeting or court, pak cik spek just lepak at utilities room.

Aktiviti keji dia ni bermula kat utilities room la. Ada satu hari tu, saya buat kerja kat utilities room, saya tengok dia leka berYM. Time tu saya dah pelik, umur dah baya Cik Mat (abah saya) tapi duk berchatting bagai. Haruslah bukan berchatting dengan wife dia kan? Even abang-abang kat utilities room tu perli bagai nak rak tapi dia boleh maintain muka selamber kodok jer. So irritating okay bila tengok umur dah setengah abad tapi dok berYM mengalahkan orang muda. Saya tak jeles tapi it's so annoying bila dia siap berweb cam dengan pompuan-pompuan tu. Ada yang org kita, indon pun dia bantai. Kira pak cik spek ni bedal sume asal kan pompuan.

I could not imagine if Cik Mat buat macam ni, mau saya terajang kasi masuk kepala dalam screen. Lucky him coz buta IT and memang dia tak ambil port pun bab-bab internet.

And I pity to his family especially wife dia yang tak tau aktiviti pak cik spek ni kat opis, confirm balik buat muka exhausted (uweekkkk), konon penat bekerja kat opis.

Some more I pelik, kenapa ada pompuan-pompuan yang sanggup duk berYM dengan pak cik ni. Dah la tua, muka macam rumah tak siap, kulit pun dah macam hero citer tamil.sigh.
Sedarlah pompuan-pompuan itu yang kamu ni hanya di perbodohkan oleh orang-orang bodoh macam pak cik spek tu. I don't want to think faaaaaaar....(dalam otak saya ni dah imagine apa yang spesis pak cik spek tu buat).

To pak cik spek, kesian la kat wife and anak-anak kat umah tu. Perangai tu tak padan dengan umur pun.
To pompuan-pompuan bodoh, sedar lah woi,kang dah kene tipu baru nak menyesal. Korang tak baca surat khabar ke?

Sudah, saya penat!

No comments: